Condiții de garanție

1. Dacă produsul devine defect în perioada de garanție, acesta va fi reparat gratuit, sau înlocuit dacă acest lucru este considerat mai potrivit de Gallagher Europe. Următoarele condiții trebuie să fie îndeplinite pentru a fi eligibil pentru garanție.

  • Produsul trebuie să fi fost achiziționat de la un Gallagher dealer, înregistrat ca atare la Gallagher Europe.
  • Factura de achiziție originală trebuie depusă cu cererea de garanție. Dacă perioada de garanție a fost prelungită, trebuie depus și certificatul de înregistrare.
  • Produsul este trimis către Gallagher Europe în întregime pe riscul expeditorului, chiar dacă transportul este aranjat de Gallagher Europe. Ambalarea sonoră este de o importanță vitală în acest sens și este responsabilitatea expeditorului.
  • Toate costurile de transport vor fi suportate de expeditor, cu excepția cazului în care se decide altfel de Gallagher Europe.

2. Garanțiile nu acoperă următoarele situații:

A. Defecte cauzate de utilizarea incorectă sau necorespunzătoare a produsului (cum ar fi o aplicația care nu este listată în manualul de utilizare sau nefolosirea sau neinstalarea produsului în conformitate cu manualul etc.), întreținere deficitară, conectare la tensiune greșită, tratament extrem de dur etc.

b. Defecte cauzate de reparații, modificări, activități de curățare etc., efectuate de alte părți în afară de departamentul de service al Gallagher Europe sau de un dealer autorizat Gallagher.

c. Defecte sau avarii cauzate de transport, accidente, zdruncinături etc., în urma achiziționării produsul.

d. Defecte sau avarii cauzate de cauze externe, cum ar fi incendiu, daune de apă, cutremure, inundații, fulgere, alte dezastre naturale, descărcări atmosferice și probleme cu alimentarea cu energie electrică.

e. Defecte cauzate de depozitarea neglijentă sau incorectă (de exemplu, în cazul bateriilor) și depozitare contrar recomandărilor.

f. Defecte cauzate de scurgerea bateriei.

g. Defecte cauzate de uzura normală.

h. Defecte cauzate de nisip, noroi etc. în carcasa produsului.

i. Dacă s-au efectuat modificări la data achiziției, numele clientului, numele dealerului, numărul de serie sau alte modificări au fost făcute pe factura de achiziție originala și / sau pe produs. 

3. Costurile de inspecție care dezvăluie că nu există defecte sau că defectele nu sunt acoperite de garanție va fi taxată clientului.
4. Hotărârea departamentului tehnic al Gallagher Europe va fi decisivă pentru decizia dacă garanția se aplică defectelor sau avariei stabilite.
5. Garanția acoperă exclusiv produsul și nu se aplică accesoriilor și / sau costurile forței de muncă.
6. Răspunderea Gallagher Europe în legătură cu garanția se limitează la repararea sau înlocuirea produsului. Gallagher Europe nu își asumă nici o răspundere pentru pierderile indirecte, consecințele acesteia sau alte pierderi suferite de client ca urmare a unor defecte ale produsului (de exemplu, costuri ale forței de muncă) sau pentru orice întârzieri cauzate de repararea și / sau pierderea de date.
7. Gallagher Europe respinge explicit orice răspundere directă sau indirectă.
8. Dacă Gallagher Europe consideră că este mai convenabil să ofere un produs nou în timpul perioadei de garanției, perioada de garanție pentru noul produs va fi de cel puțin 1 an și cel mult perioada originala de garanție calculată de la data achiziției.

Conditiile reparatiei

Reparațiile efectuate de departamentul tehnic al Gallagher Europe sunt supuse unui termen de 1 an garanție.


Condiția de garanție care limitează distribuitorul
Gallagher Europe oferă dealerilor un sprijin maxim pentru perioada de garanție de 5 ani după cumpărare de la Gallagher Europe. Toate garanțiile acordate după această perioadă vor fi la cheltuiala dealerului.